AUTORYZOWANY SKLEP        DARMOWA DOSTAWA        SKLEP@TAPETY4KIDS.PL        +48 509 906 183

Waluty
Reklamacje i zwroty

Chcę złożyć reklamację - sugestie i wskazówki

W celu złożenia reklamacji, dla ułatwienia i sprawnego przebiegu procesu reklamacji, sugerujemy na wstępie przesłanie do nas wiadomości e-mail na adres sklep@tapety4kids.pl - zawierającej informacje jak np.
- data zakupu, numer zamówienia ewentualnie na jakie dane (np. imię i nazwisko) było dokonywane zamówienie, pomoże nam to odnaleźć zamówienie
- dokładny opis reklamowanego produktu i na czym polega problem / wada
- kilka zdjęć produktu i szczegółów dotyczących reklamacji
Po otrzymaniu od Państwa maila przekażemy go producentowi w celu weryfikacji, po otrzymaniu odpowiedzi od producenta niezwłocznie ją Państwu przekażemy i ustalimy dalszy przebieg procesu reklamacji. W przypadku jakiegokolwiek uszkodzenia przesyłki dostarczanej przez firmę kurierską należy w obecności kuriera spisać protokół reklamacyjny (przy dostawie czyli data na protokole musi być taka sama jak data doręczenia przesyłki), każdy kurier ma obowiązek posiadać protokół przy sobie, spisanie protokołu jest niezbędne do ewentualnego postępowania reklamacyjnego w wyniku uszkodzenia produktów w transporcie. 

 

Chcę zwrócić towar, odstąpić od umowy - sugestie i wskazówki

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na odstąpienie od umowy i zwrot towaru (od daty fizycznego wejścia w posiadanie towaru czyli daty odebrania dostawy). Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij oświadczenie i prześlij je do nas w formie pisemnej (np. e-mailem). Przed odesłaniem towaru prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy sklep@tapety4kids.pl lub telefoniczny 509 906 183, standardowo zwracane produkty należy odesłać na adres: Tapety4Kids ul. Górczewska 224/127, 01-460 Warszawa, w zależności od rodzaju i marki zwracanego towaru przekażemy Państwu adres odpowiedniego magazynu, na który należy wysłać zwracany towar. Do paczki z oświadczeniem i zwracanym towarem dołącz także wszystkie otrzymane z nim akcesoria oraz dowód zakupu np. paragon, fakturę, potwierdzenie zamówienia. Zasady zwrotu towaru bez podania przyczyny określone są w ustawie z dnia30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz w regulaminie: https://tapety4kids.pl/pl/i/Regulamin/10

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl